• 14 dni na zwrot towaru
  • Darmowa wysyłka od 100zł

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma:

P.H. Galant

Ul. Długa 18

08-300 Sokołów Podlaski

top.sport@op.pl

tel: 25-787-60-05

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie dokładnych danych (imię, nazwisko, adres, telefon, adres email) wypełniając formularz na stronie sklepu, wysyłając email na adres sklepu, lub telefonicznie. Firma zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku podejrzenia podania fałszywych danych. Potwierdzenie zamówienia nie jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna sprzedaży. Wysyłka towaru następuje w dni robocze pn-pt w godzinach 11-15.

Realizacja zamówienia trwa od 3 do 10 dni roboczych.

3. Zapłaty za zamówiony towar można dokonać na cztery sposoby.

a) Przedpłata na konto – towar zostanie wysłany po pojawieniu się pieniędzy na koncie firmy.

b) Za pobraniem – zapłata za towar następuje przy odbiorze przesyłki.

Koszty przesyłek:

– Przesyłka kurierska : 12 zł

– Za pobraniem – kurier : 15 zł

– Odbiór osobisty 0,00 PLN (przesyłka jest darmowa)

Paczki wysyłamy poprzez Pocztę Polską lub kurierem K-ex

4. Firma P.H. Galant zastrzega sobie prawo do braku w magazynie numeracji zamówionego przez klienta obuwia, bądź towaru.

W takim wypadku firma informuje klienta o zaistniałej sytuacji i w ciągu 48 godzin od stwierdzenia braku, pieniądze zostają zwrócone. Istnieje także możliwość wymiany na inny towar.

 

GWARANCJA:

1. Wszystkie oferowane przez sklep P.H. Galant towary są nowe i posiadają 2 letnią gwarancję (chyba, że opis stanowi inaczej). Objęte są tzw. „gwarancją przedsprzedażną” – jeśli otrzymasz towar niezgodny z opisem, niezwłocznie się z nami skontaktuj.

2. Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz 1176).

3. Zareklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z zawartymi niezbędnymi informacjami:

ZAKUPIONY TOWAR: (grupa, model, kolor, rozmiar),

DATA ZAKUPU TOWARU,

IMIĘ I NAZWISKO REKLAMUJĄCEGO,

ADRES REKLAMUJĄCEGO (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, telefon, e-mail, nick),

OPIS STWIERDZONYCH WAD,

DATA I OKOLICZNOŚCI WYSTĄPIENIA ,

WADY/USTERKI PRODUKTU,

ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO,

NUMER KONTA I ADRES WŁAŚCICIELA,

DATA I PODPIS REKLAMUJĄCEGO,

 

na adres:

P.H. Galant

Ul. Długa 18

08-300 Sokołów Podlaski

z dopiskiem: „reklamacja www”,

 

Na stronie dostępny jest również druk reklamacyjny, który można pobrać, wydrukować, wypełnić i załączyć do wysyłanej paczki.

4. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu

5. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość zamówionych towarów zostanie zwrócona na konto Kupującego w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym.

!UWAGA! : Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych przez klienta na nasz koszt lub za pobraniem – przesyłkę reklamacyjną pokrywa klient! Oczywiście w wypadku uznania reklamacji, nowy towar wysyłamy na koszt firmy.

ZWROTY:

1. Zakupione w naszym sklepie obuwie można zwrócić lub wymienić na inny rozmiar w ciągu 14 dni odsyłając do nas ( przesyłka na własny koszt) . Można również zrobić to w naszym salonie , sklep w miarę możliwości wymieni obuwie. Jeżeli nie ma na wymianę obuwia, zostanie ono odesłane do sklepu internetowego i po dotarciu nastąpi zwrot pieniędzy. Należy pamiętać , że obuwie nie może nosić śladów użytkowania, należy również dołączyć paragon który wysyłany jest zawsze razem z towarem. W przypadku wymiany na inny rozmiar, klient pokrywa przesyłkę w obydwie strony (Klient – P.H. Galant , P.H. Galant – Klient)

2. Firma P.H Galant zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie o których klient będzie informowany poprzez e-mail.

Ad.

Każdy klient rejestrując konto w e-sklepie P.H. Galant, akceptuje regulamin, za razem wyraża zgodę na przesyłanie przez firmę P.H. Galant materiałów reklamowych drogą mailową. Z otrzymywania materiałów reklamowych, klient ma prawo zrezygnować w każdej chwili, wysyłając wiadomość zwrotną w której wyraża chęć rezygnacji z ww usługi.

Ad. 2

Prezentowana kolekcja nie jest ofertą handlową w myśl obowiązujących przepisów prawa handlowego. Zamówienie uzyskuje status umowy kupna sprzedaży dopiero po potwierdzeniu zamówienia przez pracownika sklepu internetowego P.H. Galant.

Ad. 3

Ceny w sklepie internetowym P.H. Galant mogą różnić się od cen w stacjonarnych salonach obuwniczych . Różnice w cenach nie mogą być podstawą do roszczeń w salonie stacjonarnym. Regulamin obowiązujący dla zakupów od dnia 15.05.2015r.

 

REGULAMIN

1.Wszystkie zdjęcia i opisy przedmiotów są zgodne z rzeczywistością. Dlatego prosimy o uważne przyglądanie się aukcjom w celu uniknięcia nieporozumień związanych ze zwrotami i wymianą produktów.

2.Po dokonaniu zakupu i zakończeniu aukcji kupujący automatycznie otrzymuje mail wygenerowany przez naszą stronę z danymi do przelewu.

3.W przypadku gdy życzą sobie Państwo aby paczka była wysłana na inny adres niż podany, prosimy o mail z takimi danymi zaraz po dokonaniu zakupu .

4.Wszystkie koszty wysyłki jak i promocje z nimi związane podane są w opisie .

5.Prosimy o dokładne podanie w tytule przelewu swoich danych . W przeciwnym razie paczka może nie zostać wysłana z powodu zbyt dużej ilości sprzedanych produktów w takich samych cenach.

6.Na przelewy czekamy do 10 dni .

7. Reklamacje i zwroty załatwiamy zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r., o prawach konsumenta. Zgodnie z prawem konsument który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu składając stosowne oświadczenie.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

– Złożenie zamówienia w Naszym sklepie równoznaczne jest z zapoznaniem się z postanowieniami niniejszego regulaminu i zaakceptowaniem jego postanowień.

Wymiana / Zwroty

– Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r., o prawach konsumenta. Klient ma prawo zwrócić kupione przedmioty będące w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni i my tego prawa Państwu nie odbieramy.

– W takim przypadku prosimy o kontakt pod adresem email: topsport@op.pl

– Prawo do zwrotu nie dotyczy zamówień odebranych osobiście.

– W przypadku źle dobranego rozmiaru lub innych problemów gwarantujemy Państwu możliwość wymiany lub zwrotu towaru. Zostanie uzgodniony przebieg zwrotu lub wymiany. Po uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą oraz formularzem wymiany / zwrotu – dostępnym na naszej stronie

 

Kliknij poniższe linki aby ściągnąć plik w formacie PDF

<a href=”http://obuwietop.pl/wp-content/uploads/2016/02/odstapienieodumowy.pdf” rel=””>Formularz Zwrotu / Odstąpienia od umowy</a> – PDF

<a href=”http://obuwietop.pl/wp-content/uploads/2016/02/zgloszeniereklamacyjneobuwia.pdf” rel=””>Formularz reklamacyjny</a> – PDF

– Warunkiem wymiany / zwrotu jest posiadanie paragonu lub faktury zakupu. Buty nie mogą mieć żadnych śladów użytkowania. Proszę nie oklejać pudełka taśmą klejącą ani żadnymi naklejkami aby nie zniszczyć pudełka.

– Towar do wymiany przyjmujemy wyłącznie w nienaruszonym stanie, z paragonem lub fakturą VAT oraz w oryginalnym i nie zniszczonym opakowaniu wraz ze wszystkimi papierami/foliami ochronnymi oraz metkami.

– Wymiany towaru używanego, bez oryginalnego opakowania – będą rozpatrywane negatywnie i odsyłane do Klienta na Jego koszt.

– Zwracana kwota równa jest wartości zamówienia.

– Przelewy zwrotne zlecane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Nas przesyłki. Art. 32 ust. 1.

– Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. Art. 34 pkt. 2.

– Koszt dostawy przez klienta towaru zwracanego nie podlega zwrotowi. Art. 34 pkt. 2.

– Jak wynika z Art. 34 ust. 4 ustawy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

– Towar do reklamacji wysłać należy na adres:

P.H. Galant

Ul. Długa 18

08-300 Sokołów Podlaski

 

GWARANCJA / REKLAMACJA

– W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z nami pod adresem email: topsport@op.pl lub telefonicznie pod nr tel. 25-787-60-05 od pon. do pt. w godzinach 10-17

– Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Po upływie tego terminu kontaktujemy się z klientem w celu poinformowania o decyzji.

Zostanie uzgodniony przebieg reklamacji. Po uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą oraz formularzem reklamacyjnym – dostępnym na naszej stronie „O Mnie”

– Reklamacji nie podlega: naturalne zużywanie się obuwia, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, złamania), uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji, elementy ozdobne, przemoczenia.

– Reklamowany produkt winien być czysty, schludny, suchy i nie powinien cuchnąć.

– Przesyłki reklamacyjne nie spełniające w/w postanowień będą automatycznie odrzucane.

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych do nas za pobraniem!

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta art. 51. do umów zawartych do dnia 24.12.2014 (włącznie) reklamacje będą rozpatrywane na podstawie przepisów dotychczas obowiązujących Ust. z dn. 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie KC (Dz.U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176, z późń. zm.) do towaru zakupionego po 25.12.2014 reklamacje będą rozpatrywane na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.

 

PŁATNOŚCI

NUMER KONTA:

PBS: 57 9221 0000 0001 1240 2000 0010

P.H. Galant

Ul. Długa 18

08-300 Sokołów Podlaski

 

INFORMACJE OGÓLNE

Pragniemy dołożyć wszelkich starań, aby udzielać fachowych i rzetelnych informacji oraz porad, które mogą być pomocne w dokonaniu zakupu. Aby przebieg transakcji z Państwem odbywał się w miłej atmosferze, o to samo prosimy Państwa. Jesteśmy tylko ludźmi i zawsze możemy się porozumieć i dogadać. Mamy nadzieję, że nasi klienci zostaną naszymi stałymi klientami. ZAPRASZAMY więc do skorzystania z naszej oferty.

– Wysyłkę towaru prowadzimy w dni robocze (tj od poniedziałku do piątku).

– Zamówienia zostają wysłane maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku zaksięgowania wpłaty do godziny 12 – wysyłka następuje w ciągu 24 godzin.

Scroll Up